BScCommerce and Marketing
Tanulmányok helye | Magyarország, Budapest |
---|---|
Tanulmányi terület | Economics (ISCED 0311) |
Típus | Alapképzés, részképzés |
Névleges időtartam | 1-2 semesters (60 ECTS) |
Tanulmányok nyelve | angol |
Díjak | BSc |
Kurzuskód | Economic Science |
Felvételi követelmény | Gimnázium / középiskola (vagy magasabb szintű) érettségi bizonyítvány, szóbeli felvételi elbeszélgetés. High school / secondary education (or higher) A jelentkezési dokumentumokat a következő nyelveken tudjuk fogadni: angol / magyar. A iskola gyakran tud megfelelő nyelven készült indexmásolattal/kreditigazolással szolgálni. Amennyiben ez az Ön esetében nincs így, szüksége lesz hivatalos fordításra az eredeti dokumentum hivatalos másolatával együtt. The entry qualification documents are accepted in the following languages: English, Hungarian (issued in or officially translated along with verified copies)) Végül az egyetemre magával kell vinnie a bemeneti követelmények teljesítését igazoló dokumentumok eredeti példányát. PDF files are preferred. |
---|
Nyelvi követelmények | angol TOEFL IBT, TOEFL CBT, TOEFL PBT, IELTS, Cambridge, ECL, Euroexam, Oxford, PTE General, TELC |
---|
Egyéb követelmények | szóbeli felvételi vizsga / oral interview |
---|
További információ |
---|
Áttekintés
The commerce and marketing course is designed to provide the students with an up-to-date, competitive and high-quality degree, which is competitive on the national as well as the international labour market. The aim of the training is to train economic professionals with commercial and marketing expertise and skills, economic and business knowledge, who are suitable for demand-driven procurement and sales of various products and services, and for organizing and managing the commercial activities of small and medium-sized enterprises. They are prepared to continue their studies in a master’s degree.
Entry requirements:
G.C.E. or any equivalent secondary high school diploma. Minimum Language Test Scores 5.0 IELTS/ 65 TOEFL iBT/ 183 TOEFL CBT/ 513 TOEFL PBT/ FCE
Entrance exam:
Yes
Type of entrance exam:
Oral
Entrance exam location:
Language
Entrance exam description: English language skills and personal motivation will be examined by Skype interview.
Contact:
Mrs. Andrea Kozma-Loraszkó
International coordinator
international@kgk.uni-obuda.hu
Preparatory year available:
No
Specialisation year available:
No
Minimum number of scholarship holders:
1
Maximum number of scholarship holders:
5
Programstruktúra
The aim of the course is to train economic professionals with commercial and marketing expertise and skills, economic and business knowledge. They are suitable for demand-driven supply and sales of various products and services, and for organizing and managing the commercial activities of small and medium-sized enterprises. They are prepared to continue their studies in master course.