MAMédia design_hu
Study location | Hungary, Budapest |
---|---|
Academic field | Arts (ISCED 021) |
Type | Master, full degree studies |
Nominal duration | 4 semesters |
Study language | Hungarian |
Awards | MA |
Course code | Arts |
Entry qualification | Bachelor diploma (or higher) A jelentkezési feltételeket igazoló dokumentumokat a következő nyelveken fogadjuk el: angol / magyar. The entry qualification documents are accepted in the following languages: English / Hungarian. Often you can get a suitable transcript from your school. If this is not the case, you will need official translations along with verified copies of the original. Ha az iskolától kapott bizonyítvány nem angol vagy magyar nyelvű, akkor le kell fordíttatnod angolra, és a fordítást fel kell töltened az eredeti változat hitelesített másolataival együtt. You must take the original entry qualification documents along with you when you finally go to the university. |
---|
Language requirements | English Hungarian Elfogadott nyelvtudást igazoló dokumentumok: FCE vagy CAE, IELTS 6+ vagy TOEFL 79+. |
---|
Other requirements | At least 2 reference(s) should be provided. A relevant portfolio is required. Releváns portfólió szükséges. Releváns portfólió szükséges. |
---|
More information |
---|
Overview
A média designerek a 21. század reneszánsz emberei. Feladatuk, hogy az állandósult technikai forradalom korszakában ne csak kövessék a fejlődést, hanem művészi érzékenységgel formálják is azt: emberi léptékűvé tegyék az új, digitális világot a filmes utómunkától a játékfejlesztésen át a virtuális valóságig.
Mit tanulhatsz:
Mit tanulhatsz nálunk?
graphic designt, képernyő grafikát
mozgóképes alkotás alapjait
hangdesignt
interakció-tervezést
3D tervezést
játéktervezést
UX designt
vizuális effektek készítését, filmes utómunkát
interaktív alkalmazások, művészeti alkotások, installációk tervezését, megvalósítását
Programme structure
Az első év:
a képzőművészeti gondolkodásmód, a vizuális logika és a kompozíciós ismeretek kialakításáról, az egyéni kreatív készségeid feltárásáról szól
A második év fókuszában:
a technikai tudásod elmélyítése, az eszköz és szoftverismeret áll, elsősorban a 2D és 3D tervezés és az interaktív alkalmazások terén
A harmadik évben:
komplex feladatokat, kreatív projekteket tervezhetsz és kivitelezhetsz, éles helyzetben, a kreatív ipar valós szereplőivel együttműködésben készülhetsz diplomás pályafutásodra
főbb témakörök:
VFX (filmes digitális utómunka)
mozgógrafika
UX (user experience) design
video mapping (fényfestés)
játékfejlesztés
virtuális valóság alkalmazások készítése
hang design
adatvizualizáció
Webdesign
médiainstalláció
specializációk:
Multimédia
Ezt válaszd, ha átfogó tudást szeretnél szerezni a média design szerteágazó területeiről.
Elmélyülhetsz a multimédia- és látványtervezői gondolkodás világában, széleskörű tudással vértezheted fel magad olyan területeken, mint a 3D, UX design, webdesign, interakciótervezés, VFX, sound design, projection mapping, stb.
Nagyobb hangsúlyt helyezhetsz az alkotói attitűdre, kreativitásra, a sokféle technológia elsajátítása révén rugalmasan alkalmazkodsz majd az új technikai kihívásokra.
Specializáció vezető: Molnár Ágnes Éva DLA, médiaművész, egyetemi docens
Játéktervezés
Ez Neked való, ha nem csak játszani szeretsz, hanem az is érdekel, hogyan jön ez létre: milyen folyamatokat jelent a játékok működése, összeállítása, megtervezése.
Megismerheted a játéktervezés lépéseit és azokat a tervezői munkafolyamatokat, amelyek során kialakul egy játék (látványtervezés, pályatervezés, karaktertervezés, történetmesélés, sound design, stb.).
Elsajátíthatod a game art és a game design alapjait.
Specializáció vezető: Sterk Barbara DLA, egyetemi adjunktus
A specializációk megfelelő jelentkezőszám esetén indulnak. Ezen specializációk indítását az Egyetem nem garantálja.
Career opportunities
MIUTÁN VÉGEZTÉL NÁLUNK, elhelyezkedhetsz:
tervezőművészként a kreatív iparágakban
kísérleti designerként vagy szakreferensként olyan területeken, ahol a vizuális írástudás, az interakció tervezés és a designmenedzsment elengedhetetlen
önálló médiaművészként
filmes utómunka stúdióknál
játéktervező cégeknél