BAkereskedelem és marketing
Hungary, Sopron
Study location | Hungary, Sopron |
---|---|
Type | Bachelor, full degree studies |
Nominal duration | 7 semesters (210 ECTS) |
Study language | Hungarian |
Awards | BA |
Course code | Economic Science |
Entry qualification | High school / secondary education (or higher) Good understanding of Mathematics. The entry qualification documents are accepted in the following languages: Hungarian. Often you can get a suitable transcript from your school. If this is not the case, you will need official translations along with verified copies of the original. You must take the original entry qualification documents along with you when you finally go to the university. Documents issued in Hungarian or officially translated in Hungarian along with verified copies. |
---|
Language requirements | Hungarian alapszintű kommunikációs nyelvtudás |
---|
Other requirements | A motivation letter must be added to your application. A motivációs levélben a következőkről szeretnénk olvasni: kedvenc tantárgyak a gimnáziumban, közgazdasággal összefüggő korábbi tanulmányok, szociális tevékenység, a magyar kultúrához és Magyarországhoz fűződő viszony, milyen magyar vonatkozású tevékenységben vett részt az anyaországban (néptánc, ének, magyar nyelv ápolása stb.) hobbi, hogyan képzeli el a jelentkező jövőbeli munkahelyét. Jó matematikai képesség. |
---|
More information |
---|
Overview
A képzés célja kereskedelmi és marketing szaktudással és készségekkel, gazdasági és üzleti ismeretekkel rendelkező gazdasági szakemberek képzése. Jövőbeli vezetőket képzünk, akik a különböző termékek és szolgáltatások keresletvezérelt beszerzésére és értékesítésére, kis- és középvállalatok kereskedelmi tevékenységének szervezésére és irányítására képesek. Az utolsó szemeszterben hallgatóink szakmai gyakorlaton vesznek részt. A végzett hallgatók marketingszakértői, kereskedelmi vezetői, piacvezetői, értékesítés vezetői, reklámszervezői, területi képviselői, vevőszolgálati vezetői és kommunikációs vezetői munkakörben helyezkedhetnek el.
A szakra a felvételi vizsga szóbeli online interjú keretében zajlik. A jelentkező előzetes értesítést kap a felvételi vizsga időpontjáról, folyamatáról és az értékelés szempontjairól. A jelentkezési dokumentáció továbbításra kerül a Felvételi Bizottság tagjaihoz. Az online interjú alatt a Felvételi Bizottság tagjai négyféle szempontból értékelik a jelentkezőt, s ezt maximum 100 ponttal értékelik. Ez a pontszám továbbításra kerül a Tempus Közalapítvány felé.
Programme structure
Az első évben alapozótantárgyak szerepelnek a programban: jogi ismeretek, matematika, menedzsment, mikroökonómia, statisztika, marketing, stb. A következő években már szakmai tárgyakat sajátíthatnak el a hallgatók: vállalati pénzügyek, marketingmenedzsment, fogyasztói magatartás, emberierőforrás-menedzsment, külkereskedelmi technikák és ügyletek, stb. Részletes tanterv a honlapon található: lkk.uni-sopron.hu/catdoc/list/cat/259/id/273/m/2207
Career opportunities
A végzett hallgatók marketingszakértői, kereskedelmi vezetői, piacvezetői, értékesítés vezetői, reklámszervezői, területi képviselői, vevőszolgálati vezetői és kommunikációs vezetői munkakörben helyezkedhetnek el.